Pàgines

dimarts, 7 de setembre del 2010

Gràcies amiga tica! - Gracias amiga tica!

Les vacances ja han quedat enrere i ja som aquí de nou! Acabo de passar pel bloc de l'Ale i m'he trobat aquesta agradable sorpresa. Gràcies amiga tica! Mira, aquesta és una de les coses que he après gràces a tu: el significat d'aquesta paraula i el seu origen, a través del fenomenal passeig virtual per San José que vas publicar a l'agost. Per qui no ho sàpiga, tico - tica és un gentilici coloquial sinònim de costariqueny.

Quedaron atrás las vacaciones y ya estamos aquí de nuevo! Acabo de pasar por el blog de Ale y me he encontrado esta agradable sorpresa. Gracias amiga tica! Mira, ésta es una de las cosas que he aprendido gracias a ti: el significado de esta palabra y su origen, a través del fenomenal paseo virtual por San José que publicaste en agosto. Para quien no lo sepa, tico - tica es un gentilicio coloquial sinónimo de costarricense.
Bé, ara hauria d'enumerar 15 col·legues blocaires a qui regalar aquest premi, però he decidit no fer-ho. Vull compartir-ho amb totes les meves amigues i amics de la blogosfera que tot sovint passen a visitar-me i m'obsequien amb les seves paraules.

Bien, ahora tendría que enumerar 15 colegas blogueras a quien regalar este premio, pero he decidido no hacerlo. Quiero compartirlo con todas mis amigas y amigos blogueros que con frecuencia pasan a visitarme y me obsequian con sus palabras.

Una abraçada, és molt agradable trobar els vostres comentaris i missatges a la meva safata d'entrada!

Un abrazo, es muy agradable encontrar vuestros comentarios y mensajes en mi bandeja de entrada!

11 comentaris:

  1. Hola Anna abans de tot felicitats per el premi.
    Respecte a la teva pregunta sobre la Babette, jo vaig trobar el tutorial a youtube, es fantastic, hi pots trobar de tot, t´envio l´adreça http://www.youtube.com/watch?v=IxBe9cm1qkA.
    Espero que et vagi be, si no, visita altres videos, segú que en trobes algún que et serveix.

    ResponElimina
  2. Otro premio bien merecido!!!!!!, si es que cuando uno es muy muy majo, todo el mundo se da cuenta y se le valora, jejejjeje, besos

    ResponElimina
  3. Hola guapa!!!!1, te has quemado con el sol, el fin de semana????, jejejej, besos

    ResponElimina
  4. Hola Anna: felicidades por el premio !!!!!
    Un abrazo, y Felíz Día, Laura.

    ResponElimina
  5. Hola Anna, segur que és un premi molt merescut. Gracies per el comentari al meu bloc,sempre ets tan amable.....
    petons
    roser

    ResponElimina
  6. Hei, Anna!!! moltes gracies pels teus comentaris sempre tan amables. Jo tampoc me decidia mai a provar-ho, però me vaig decidir i la veritat és que per començar aquest gràfic és perfecte. Com que no tens que tallar la roba doncs comences a fer el punt i prou. Ja veuràs que si comences et costara parar ja que és molt divertit. Fes un cop de cap i no ten penediràs.
    petons
    roser

    ResponElimina
  7. Me tengo que entretener, en algo, no???, como no tengo amigas que me lleven de paseo un sábado por la mañana, por ejemplo a los encantes..................

    ResponElimina
  8. Bueno, Anna, ahora ya no hay excusas, TE HA TOCADO EL PREMIO DE RAQUEL, DE MAGGICO, así que.... tocará empezar con las telitas y los puntitos....

    Enhorabuena,

    besotes

    Aiodise

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats pel sorteig de la Raquel.
    El Big Zipper t'ha quedat fantàstic.
    una abraçada i bon cap de setmana

    ResponElimina
  10. Enhorabuena Anna, me muero de la envidia. Y me alegro mucho por ti. Estoy deseando verlo ya.
    Saludos.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...