Pàgines

dimecres, 9 de juliol del 2014

Una nova vànova solidària pel 2014 - Una nueva colcha solidaria para el 2014

Al fòrum Mil Puntadas hem tornat a treballar en el nostre instituit projecte: la vànova solidària.

L'any passat va ser declarat Any de les Enfermetats Rares i entre vàries participants del fòrum vam brodar una vànova que vam donar a la Federació Espanyola d'Enfermetats Rares (FEDER) perquè la rifessin i contribuir amb el diner que en treguessin a la seva causa. Aquest any vam decidir repetir i brodar una nova vànova per aquesta associació que tant va agrair la nostra primera acció.

La idea és la mateixa, brodar quadrats de 25 x 25 cm amb punt de creu en tela Aida de 14 o 16. Però aquesta vegada hem perfeccionat el projecte i hem escollit un disseny per treballar-lo entre totes: 108 blocs au point de croix de Nathalie Trois.

Nosaltres dues hem brodat dos blocs cadascuna, aquí els teniu.

En el foro Mil Puntadas hemos vuelto a trabajar en nuestro instituido proyecto: la colcha solidaria.

El año pasado fue declarado Año de las Enfermedades Raras y entre varias participantes del foro bordamos una colcha que donamos a la Federación Española de Enfermedades Raras (FEDER) para que la rifaran y así contribuir con el diner que obtuvieran a su causa. Este año decidimos repetir y bordar una nueva colcha para esta asociación que tanto agradeció nuestra primera acción.

La idea es la misma, bordar cuadrados de 25 x 25 cm con punto de cruz en tela Aida de 14 o 16. Pero esta vez hemos perfeccionado el proyecto y hemos escogido un diseño para trabajarlo entre todas: 108 blocs au point de croix de Nathalie Trois.

Nosotras dos hemos bordado dos bloques cada una, aquí los tenéis.





Ja són en mans de la Mayka que s'encarrega del muntatge de la vànova junt amb la Roser. Totes dues fan una gran feina coordinant-nos i muntant la peça. Segur que us queda maquíssima noies!
A veure si us puc ensenyar una foto quan estigui acabada. Fins aviat!

Ya están en manos de Mayka que se encarga del montaje de la colcha junto con Roser. Las dos hacen un gran trabajo coordinándonos a todas i montando la pieza. Seguro que os queda espléndida chicas!
A ver si os puedo enseñar una foto cuando esté acabada. ¡Hasta pronto!

5 comentaris:

  1. Es bordada!!! Wow! A primer ojo no lo parece, excelente labor.

    ResponElimina
  2. Que macos!!, a mi m han semblat de patch.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Jo estic molt contenta del resultat i ja amb moltes ganes de veure com queda.

    ResponElimina
  4. Que bonitos esos bloques y bordados, indagaré en la diseñadora que citas. Un proyecto estupendo, me encantaría ver el resultado final.
    Un besazo para las dos.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...