divendres, 6 d’abril de 2012

Produint a ¿Me sigues el hilo? - Produciendo en ¿Me sigues el hilo?

Fa molts dies que volia retrobar-me amb vosaltres però ja fa un temps que no puc dedicar-me tan com abans al bloc i a visitar-vos. Els caps de setmana entro en "desconnexió" per destinar els meus moments de lleure, entre d'altres coses, a la més ampla gama d'agulles.

Hace muchos días que quería reencontrarme con vosotras pero ya hace tiempo que no puedo dedicarme tanto como antes al blog y a visitaros. Los fines de semana entro en "desconexión" para destinar mis momentos de ocio, entre otras cosas, a la más amplia gama de agujas.

Com haureu vist pel títol, avui us parlaré de les de ganxet i de les de fer mitja. Alguna vegada us he comentat que vaig a classe a ¿Me sigues el hilo? i ja són uns quants els treballs que he acabat, el primer va ser  aquest.
La Pilar i la Montse també venen i entre les tres i la resta del grup, al capdavant del qual es troba la Nadia i la nostra nova mestra Anna -La Laura ens ha deixat per dedicar-se a un original i meravellós projecte personal, sí, amb un parell ... de nassos, en els temps que corren encara més!, Nido de abeja, que fa no res ha obert les seves portes a la vila de Gràcia, és una botiga-taller maquíssima, val la pena dedicar-li una visita- Ai!, com sempre, vaig saltant d'una cosa a l'altra, era difícil que només parlés d'agulles. Reprenent la frase: totes nosaltres plegades passem unes tardes de divendres genials al voltant de la taula de ¿Me sigues el hilo?, espero que no hàgiu perdut el fil ;-)).

Como habréis visto por el título, hoy os hablaré de las de ganchillo y media. Alguna vez os he comentado que voy a clase a ¿Me sigues el hilo? y ya son unos cuantos los trabajos que he acabado, el primero fue éste.
Pilar y Montse también vienen y entre las tres y el resto del grupo, al frente del cual se encuentra Nadia y nuestra nueva maestra Anna -Laura nos ha dejado para dedicarse a un original y maravilloso proyecto personal, sí, con un par... de narices, ¡en los tiempos que corren todavía más!, Nido de abeja, que hace nada ha abierto sus puertas en Gracia, es una tienda-taller muy bonita, vale la pena dedicarle una visita- Ay!, como siempre, voy saltando de una cosa a otra, era difícil que solamente hablara de agujas. Retomando la frase: todas nosotras reunidas pasamos unas tardes de viernes geniales alrededor de la mesa de ¿Me sigues el hilo?, espero que no hayáis perdido el hilo ;-)).

Aquest és el cartell que ens dona la benvinguda, les fotografies són de l'estiu passat, així doncs comencem la retrospectiva. La Pili en plena tasca, ganxet en mà, iniciant-se en el món d'aquesta tècnica amb una llarga succesió de cadenetes; un cabdell gegant amb el que vaig emprendre un pla manufacturer destinat als regals del passat Nadal i, a la prestatgeria, tots els colors que la Nadia tenia disponibles; la Montse arribant a classe i posant amb el seu preciós xal acabat i, per últim, la taula de treball al fons amb totes les alumnes amb la seva labor entre mans.

Éste es el cartel que nos da la bienvenida, las fotografías son del verano pasado, así pues empecemos la retrospectiva. Pili en pleno trabajo, ganchillo en mano, iniciándose en el mundo del crochet con una larga sucesión de puntos de cadeneta; una madeja gigante con la que emprendí un plan manufacturero destinado a los regalos de las pasadas Navidades y, en el mueble, todos los colores que Nadia tenía disponibles; Montse llegando a clase y posando con su precioso chal recién acabado y, por último, la mesa de trabajo al fondo con todas las alumnas con su labor entre manos.

 
De classe a ¿Me sigues el hilo?
De clase en ¿Me sigues el hilo?
Potser us preguntareu on sóc jo, doncs aquí, ben orgullosa lluint el meu primer treball "de posar-se", un bolero - bufanda de ganxet que vaig acabar al juliol. La Montse havia comprat una llana molt dolça d'un color maquíssim i la va compartir amb mi, si us fixeu el seu xal i el meu bolero són del mateix color. Aquest hivern l'he portat molt, com a bufanda, com a bolero sobre un jersei de coll alt negre, quedava ben maco i em produia una gran satisfacció haver-lo fet jo soleta.

Quizás os preguntaréis donde estoy yo, pues aquí, muy orgullosa luciendo mi primer trabajo "de ponerse", un bolero - bufanda de ganchillo que acabé en julio. Montse había comprado una lana muy suave de un color precioso y la compartió conmigo, si os fijáis su chal y mi bolero son del mismo color. Este invierno lo he llevado mucho, como bufanda, como bolero sobre un jersey de cuello cisne, quedaba muy bien y me producía una gran satisfacción haberlo hecho yo solita.


Passada rere passada, continuant per un bloqueig per fixar-lo en un rectangle perfecte, més uns vistosos botons artesanals de Victoria Ibars, el resultat és el que heu vist, cordat és un bolero i, descordat, una bufanda, segons el que més convingui.

Pasada tras pasada, continuando por un bloqueo para fijarlo en un rectángulo perfecto, más unos vistosos botones artesanales de Victoria Ibars, el resultado es el que habéis visto, abotonado es un bolero y, desabotonado, una bufanda, según lo que más convenga.

A continuació va arribar el mes d'agost i vam fer vacances, però el setembre va portar un nou projecte que aquest hivern, que ja hem deixat enrere, ha tingut com a objectiu abrigar a la majoria de les fèmines de la meva família i algunes de les meves amigues. Totes elles van tenir un coll per Nadal o pel seu aniversari. A classe el vam batejar amb el nom de Laura, la meva professora es va trencar tant les banyes per treure el punt que vam decidir retre-li aquest homenatge... Coll Laura en tots els colors...

A continuacion llegó el mes de agosto e hicimos vacaciones, pero septiembre trajo un nuevo proyecto que este invierno, que ya hemos dejado atrás, ha tenido como objetivo abrigar a la mayoría de las féminas de mi familia y algunas de mis amigas. Todas ellas tuvieron un cuello en Navidad o para su cumpleaños. En clase lo bautizamos con el nombre de Laura, mi profesora se rompió tanto los cuernos para sacar el punto que decidimos rendirle este modesto homenaje... Cuello Laura en todos los colores...

Llana Bravo Big de SMC Schaschenmayr distribuida per Coats (100% acrílica - 200 gr.) teixida amb agulles del n. 10.
Un cabdell per coll.
Lana Bravo Big de SMC Schaschenmayr distribuida por Coats (100% acrílica - 200 gr.) tejida con agujas del nº 10. Una madeja por cuello.
I ara, tot just he acabat un xal com el que va teixir la meva amiga Montse, es veu que li teniem enveja perquè la Pili també l'està fent. Es un disseny clàssic triangular, però treballat amb una llana multicolor que passa dels grisos als blaus i lilosos, i uns abaloris com suggereix el patró original, mireu quin aire més romàntic i actual té, o si més no a mi m'ho sembla.

La semana passada, aprofitant que el dissabte el sol escalfava de valent, vaig fer el bloqueig. Em faltaven peces per cobrir tota la superfície del xal, així que es va haver de fer un invent....

A classe li vam fer unes fotos, però això i altres detalls ja seran matèria d'una altra entrada, per avui crec que ja n'hi ha prou, no us retreuria no haver arribat al final!

En estos momentos, justamente he acabado un chal como el que tejió mi amiga Montse, parece que le teníamos envidia porque Pili tambíén lo está haciendo. Es un diseño clásico triangular, pero trabajado con una lana multicolor que pasa de los grises a los azules y lilas, y con unos abalorios como sugiere el patrón origial, mirad que aire más romántico y actual tiene, o como mínimo a mí me lo parece.

La semana pasada, aprovechando que el sábado el sol calentaba inundando mi terraza, hice el bloqueo. Me faltaban piezas para cubrir toda la superficie del chal, así que se tuvo que hacer un invento....

En clase le hicimos unas fotos, pero eso y otros detalles ya serán materia de otra entrada, por hoy creo que ya tenéis suficiente, ¡no os reprocharía no haber llegado al final!



Fins aviat i gaudiu d'aquests dies de descans pasqual!

¡Hasta pronto y disfrutad de estos días de descanso pascual!

22 comentaris:

  1. he llegado hasta el final ,,,y tu lectura resulta muy amena ...te leo y cuando llego al final , deceo más ....has hecho unos trabajos magnificos ..perfectos ...un abrazo

    ResponElimina
  2. Tinc ganes de veure el xal acabat en directe perque si un trosset fet ja lluïa imaginat tot acabat. I de la resta doncs que son unes labors extraordinaries.
    Petons

    ResponElimina
  3. ¡¡Que alegría tenerte de nuevo por aquí!!

    Me encanta toooooooooooooooooooodo lo que he visto!!!!!

    Besotes de Pascua

    ResponElimina
  4. Quins treballs més bonics, esperaré la propera entrada per veure la resta. Uns divendres molt profitosos! Fins aviat, ptns

    ResponElimina
  5. Creo que eres una alumna aventajada, los trabajos te han quedado preciosos y como tal con salero lucir hago hecho con tus propias manos es todo un motivo de satisfacción.
    Enhorabuena.
    Besos.

    ResponElimina
  6. oh!!! què bonic tot!!! enhorabona!!!!!

    ResponElimina
  7. Me encanta leerte, que bueno que no nos abandonas del todo.

    Todos tus trabajos súper lindos el bolero bufanda muy original.

    Besos.

    ResponElimina
  8. Hola Anna: te mereces unas nalgaditas, por desaparecerte je je je.

    Bueno te la perdonamos, porque nos muestras tan lindos trabajos, has estado bien entretenida.

    Si puedes por fa pasa por mi blog.

    Feliz semana.

    Ale
    Costa Rica

    ResponElimina
  9. El chal que has tejido está precioso!! Te comprendo sobre manera por no tener tiempo para dedicarle al blog, visitar y dejar comentarios en los blogs que te gustan, a mi me pasa exactamente lo mismo; es tan poco el tiempo libre que tengo que debo priorizar a qué lo voy a dedicar.

    Gracias por visitar y dejarme tan lindo comentario.

    Besos :)

    ResponElimina
  10. Quin xal més bonic ,et queda molt bé posat

    Petons , Anna

    ResponElimina
  11. Que entrada más bonita, que honor. Gracias guapa.
    Yo los viernes me los paso genial gracias a vosotras, sois lo más.
    Nadia

    ResponElimina
  12. Bueno, bueno, bueno, per on començar amb tanta maravella!!! Donc fe de que he vist "en vivo y en directo" el coll Laura i el bolero-bufanda i son una passada, millor que comprats a qualsevol botiga. I aquest xal que estás fent és preciós, estic desitjant veure`l també "en vivo y en directo". Nena, a aquest ritme de producció ja et veig amb una botiga de roba a la Illa!!!
    Molts petonets
    Sonia

    ResponElimina
  13. !!!! OPA !!! que lindo ..se ve que has estado super ocupada.

    En hora buena.

    Martha

    ResponElimina
  14. Hola Anna, gracias por el comentario!!!!!!, me ha hecho mucha ilusión leerlo!!!!, ya veo que ahora te has puesto con el punto, jejejejje, te ha quedado precioso!!!!!!, qué tal estás?, cómo va todo?

    ResponElimina
  15. Anna ¡¡que labores mas bonitas¡¡¡ Veo que estas de lo mas aplicada con las dos agujas. Me ha encantado todo, pero el chal triangular me parece una pasada.
    Petonets

    ResponElimina
  16. Hola Anna: me han encantado todas tus labores de ganchillo, pero sobre todo y en especial el chal. ¿Es muy difícil conseguir el gráfico para hacerlo yo? Me encantaría hacerlo. El diseño de la bufanda rosa , me encanta. Saludos.

    ResponElimina
  17. Hola Ana, que cosas tan lindas haces con ganchillo! bravo, hastsa me estan dando antojos de dejar un pco el xxx para hacer algo en ganchillo, pero no creo tener tu arte!Bravo
    Besos
    Mily

    ResponElimina
  18. Hola chicas!!!!!, qué tal?, ya veo que no parais de producir, y que ahora os ha dado por el punto.....además con unos estupendos resultados...., es que todo se os da bien, eh?

    Pilar, gracias por tu comentario, y me alegro que te gustara el pijama, a ver si os puedo enseñar más próximamente.

    Un beso para las dos

    ResponElimina
  19. Hola.
    Acabo de descubrir este blog y me ha encantado.
    He visto que habeis hecho el cuello con lana bravo big color. yo me estoy volviendo loca para sacr el punto y no lo consigo.
    ¿me podríais decir cómo se hace?.
    Un saludo y gracias por el blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Hola! Gracias por tu comentario, que por cierto, acabo de ver (con las vacaciones todo se retrasa...), si me dejas tu correo electrónico trataré de explicártelo.

      Saludos,

      Anna

      Elimina
  20. Hola, fas coses molt maques! Jo tot just estic començant amb el tema de la mitja i m'acaben de regalar un cabdell de llana Bravo Big. També m'estic tornant boja per trobar el punt per fer el coll de la imatge (com els que veig que has fet tu). Em van dir que es deia punt brioix o punt anglès amb bagues ("lazadas") però per més que faig proves no em surt res semblant a la imatge. Em pots ajudar? Merci!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sandra:

      No recordo haver-te dit res, no deia ser jo, però, cap problema, tractaré d'explicar-t,ho, no tinc el teu correu, ara miro si tens bloc.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...