dimarts, 15 de juny de 2010

Canvi de look a base d'olles / Cambio de look a base de ollas

La meva amiga Sònia, amb qui comparteixo la meva afició pel punt de creu, volia renovar una mica la seva cuina, només uns quants detalls per fer-li un canvi de look.

Mi amiga Sonia, con quien comparto mi afición al punto de cruz, quería renovar un poco su cocina, sólo algunos detalles para hacerle un cambio de look.

S'apropava el seu aniversari, així que vaig decidir aprofitar la valuosa informació que m'havia proporcionat per buscar un regal ben diferent dels que li havia fet fins aleshores. No tenia temps de brodar-li un quadret - ella en té penjats tres de preciosos i s'estava plantejant substituir-los - per la qual cosa vaig pensar en un detall decoratiu que tingués alguna utilitat. Dit i fet, savia on trobar el que buscava.

Se acercaba su cumpleaños, así que decidí aprovechar la valiosa información que me había proporcionado para buscar un regalo diferente de los que le había hecho hasta entonces. No tenía tiempo de bordarle un cuadrito - ella tiene colgados tres preciosos y se estaba planteando sustituirlos - por lo cual pensé en un detalle decorativo que tuviera alguna utilidad. Dicho y hecho, sabía donde encontrar lo que buscaba.
Vaig visitar una botiga d'artesania que em té el cor robat i vaig quedar-me amb aquest penjador. Jo tinc un relotge de cuina de la mateixa ceramista, és un estil que m'agrada molt i vaig creure que a la destinatària del regal també li agradaria. A més a més em donava l'oportunitat d'afegir-li un drap de cuina de punt de creu, ella no té massa tirada a brodar aquests complements i com sempre broda regalets per la família i les amigues, em feia gràcia ser jo qui li brodés alguna cosa per a ella.

Visité una tienda de artesanía que me tiene el corazón robado y me quedé con este colgador. Yo tengo un reloj de cocina de la misma ceramista, es un estilo que me gusta mucho y creí que a la destinataria del regalo también le gustaría. Además me daba la oportunidad de añadirle un trapo de cocina de punto de cruz, ella no suele bordar estos complementos y como siempre borda regalos para la familia y las amigas, me hacía gracia ser yo quien le bordara alguna cosa para ella.

Doncs aquí ho tenim: penjador i drap, tot ben conjuntat!

Pues aquí lo tenemos: colgador y paño, todo bien conjuntado!






Li va agradar molt i al dia següent ja ho tenia col·locat, amb l'inestimable ajuda del Ramon, que també va participar a la sessió fotogràfica. Gràcies nois per la vostra col·laboració!

Le gustó mucho y al día siguiente ya lo tenía colocado, con la inestimable ayuda de Ramón, que también participó en la sesión fotográfica. Gracias chicos por vuestra colaboración!

Per cert, el drap de cuina per brodar que em vas donar ja té disseny escollit, pista: la cosa no va d'olles. Però, paciència, que no em comprometo amb una data d'entrega, després dels segles que fa que el tenies guardat, no vindrà d'aquí, oi?

Por cierto, el trapo de cocina para bordar que me diste ya tiene diseño escogido, pista: la cosa no va de ollas. Pero, paciencia, que no comprometo con una fecha de entrega, después de los siglos que hace que lo tenías guardado, no vendrá de aquí, ¿verdad?

13 comentaris:

  1. Hola Anna:

    Que regalo más lindo, tu amiga se debe sentir súper feliz, que lindo detalle tienes para con ella.

    Saludos y un abrazo.

    Ale Abarca
    Costa Rica

    ResponElimina
  2. Hola guapa:
    Doncs sí, com diu l`Ale, me siento muy feliz, de rebre un regal de punt de creu, i de saber que la meva amiga Anna estava pensant en mí mentres el feia, la veritat és que com tu dius sempre estem fent coses pels demès i no sabem el que es sent quant t`ho regalen. Bé ja és veu en el blog que el drap i el penjador a quedat preciós i llueix molt a la meva cuina.
    Moltíssimes gràcies un altre cop guapa.

    ResponElimina
  3. ¡Ha quedado chulísimo, Anna! ¡Tan bien conjuntado el color del paño con el colgador de cerámica! (^^) No me extraña que Sonia esté tan contenta.
    Petonets de dimecres ♥ ♥

    ResponElimina
  4. Oooh, quin regal més xulo!!!! Tens unes mans brodadores que son una passada!!!

    ResponElimina
  5. Aquest brodat és com una joia, un tresor!

    ResponElimina
  6. te ha quedado un regalo estupendo, seguro que se lo enseña a todas las visitas.

    Muchos besos y a ver si nos vemos pronto.

    Petonets!

    ResponElimina
  7. Ohhhhh, que bonic! M´agrada moooolt! Un conjunt preciós. Aisss, sort de tu que fas aquestes aportacions tan lluïdes al blog.
    Muacs!

    ResponElimina
  8. Hola Anna: preciosos los regalos para Sonia, eres un sol, enseguida lo solucionaste, y de forma estupenda !!!!
    Un abrazo, Feliz fin de Semana, Laura.

    ResponElimina
  9. HOLA ANNA! VINE A SEGUIRTGE DESDE VENEZUELA. LINDOS REGALOS. FELICIDADES. TE INVITO A MI PANALITO... BESITOS Y BUEN FIN DE SEMANA. MARISELA:)

    ResponElimina
  10. Hola Anna,
    Gracias por visitarme. Lo del Sal de cocina ha hecho que nos conozcamos mas, jajaja. Veo que mas o menos estas haciendo las mismas cosas que yo y alguna mas, como el paño para tu amiga, que te ha quedado chulisimo ¿No le dara pena usarlo? a mi me daria y el colgador el monisimo. ¡¡¡No me extraña que le haya encantado¡¡
    Besos

    ResponElimina
  11. Que bonito te ha quedado Anna es un conjunto precioso.

    Besos , Anna

    ResponElimina
  12. Que bonic que va quedar!!!! Estaria ben contenta!!!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...