Pàgines

dimarts, 23 de març del 2010

Garden Trellis - The Big Zipper II

Crec que és la primera vegada que arribo a temps a l'entrega d'un objectiu.

Creo que es la primera vez que llego tiempo a la entrega de un objetivo.

Fins i tot he adelantat una mica tot el que és el marge! M'agrada molt com està quedant. I a vosaltres?

Hasta he adelantado un poco el margen! Me gusta mucho como está quedando. Y a vosotras?


A mi m'agrada molt com et queda, i el canvi de colors és molt encertat, la tanca en aquest ataronjat combina molt bé amb els tons de la tela i la resta del brodat. Molt xulo!

A mí me gusta mucho como te queda, y el cambio de colores está muy acertado, la valla en ese tono anaranjado combina muy bien con los tonos de la tela y el resto de la labor. Muy chulo!

Jo, avui, més val que estigui calladeta perquè no he fet tots els deures... com el tercer objectiu és petitet, us agafaré a l'abril. De totes maneres no he gandulejat gaire.... per poquet acabo a temps.

Yo, hoy, más vale que esté calladita porque no he hecho todos los deberes... como el tercer objetivo es chiquitito, os pillaré en abril. De todas maneras no he gaunduleado mucho... por poco acabo a tiempo.


No vegis el que em van costar de fer els punts de nus francès dels ulls de l'ocellet i les granotes -que més aviat semblen gripaus, fixeu-vos en la imatge ampliada- però, a la fi, després de repetir-los un parell de vegades, crec que estan dignes... què m'en dieu?

No veas lo que me costaron los puntos de nudo francés de los ojos del pajarito y las ranas -que más bien parecen sapos, fijaos en la imagen ampliada- pero, al final, tras repetirlos un par de veces, creo que están dignos... ¿qué me decís?

7 comentaris:

  1. Te está quedando estupendo.....de verdad, me encanta

    ResponElimina
  2. Me parece muy acertado el cambio de color de valla pues con tu tono se aprecia más, está de lo más lindo, sigue adelante....

    Un abrazo,

    Ale Abarca
    Costa Rica

    ResponElimina
  3. Este es un mensaje para Anna, no te preocupes si quieres probar el pan de plátano quedamos un día, y te llevo uno......verás que rico.....si te quieres apuntar Pilar?, hago para las dos, jejejejje

    ResponElimina
  4. Hola Anna,

    En el comentario que has dejado dices lo que son... jajjajaja.... ya te enviaré una....

    Imagina esos churros planchados....

    Besotes

    Aiodise

    ResponElimina
  5. Hola Anna, acabo de conocer tu blog, me ha encantado, tienes mucho px. Te invito a visitar el mio, también hago px. Beesos

    ResponElimina
  6. Hola Anna..
    Lo prometido es deuda y me ha gustado mucho tu blog a partir de ahora soy tu seguidora y publicare tu blog en en mis blogger un Saludo Yvette.

    ResponElimina
  7. Hola Anna!
    Pero quina passada de blog!! Des de quan el teniu? És súper xulo. Ai no sé, jo diria que encarano l'havia vista mai, oi? Porto un descontrol...
    El BIG ZIPPER una passada!!! M'encantaaaaa això si que es portar-lo a bon ritme, i no com jo.
    Pots creure que no sabia que s'hi havien de fer granotetes? Quina cucada nena. Ara bé, jo hauré de fer-hi alguna adaptació perquè he intentat fer el punt de nus en moltes ocasions... i sóc negada!!
    Bé xula, gràcies per visitar-me al meu blog. Prometo pasar-me per aquí de tant en tant.
    Petonets

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...