Pàgines

dimecres, 30 de novembre del 2011

La bufanda de la Pili - La bufanda de Pili

Bufanda: Peça de roba llargaruda, feta amb gènere de punt o de teixit especial de llana, seda, etc., que s’usa com a abrigall per al coll i la boca.

Això és el que diu el Diccionari de la llengua catalana, una bona definició, però en moltes ocasions es queda curta, hi hauriem d'afegir el més important: feta amb molt i molt d'amor, i això és el que la Pili hi ha posat a mans plenes.

Les nostres classes de ganxet a ¿Me sigues el hilo? donen els seus fruits. La Nadia ha penjat una entrada sobre aquest treball al seu bloc i jo m'he pres la llibertat de reproduir-la al nostre en nom de la seva "coeditora", la meva amiga Pili, "ganxetaire" novella com jo. Si voleu fer-hi una ullada cliqueu aquí i podreu veure amigurumis meravellosos, fantàstics vestits vintage (homenatge a la mare de la nostra amiga Montse) i moltes d'altres coses interessants que es fan a la botiga - taller de Nadia.

Una bufanda maquíssima Pili! Quan tinguis els serrells acabats has d'enssenyar-nos-la de nou, són del més original. Espero que no et molesti la intromissió - també està feta amb molt amor  -

BufandaPrenda larga y estrecha, por lo común de lana o seda, con que se envuelve y abriga el cuello y la boca.

Esto es lo que dice el Diccionario de la lengua española, una buena definición, pero en muchas ocasiones se queda corta, tendríamos que añadir lo más importante: hecha con muchísimo amor, y eso es lo que Pili ha puesto a manos llenas.

Nuestras clases de ganchillo en ¿Me sigues el hilo? dan sus frutos. Nadia ha colgado una entrada sobre este trabajo en su blog y yo me he tomado la libertad de reproducirla en el nuestro en nombre de su "coeditora", mi amiga Pili, "crochetera" primeriza como yo. Si queréis echar un vistazo clicad aquí y podréis ver amigurumis maravillososfantásticos vestidos vintage (homenage a la madre de nuestra amiga Montse) y muchas otras cosas interesantes que se hacen en los talleres de la tienda - taller de Nadia.

Te ha quedado preciosa Pili! Cuando tengas los flecos acabados tienes que enseñárnosla de nuevo, son de lo más original.

Espero que no te moleste la intromisión - también está hecha con mucho amor  -. 

diumenge, 6 de novembre del 2011

SAL Francesca's Quaker. Avanços - Avances

Bon i plujós final de diumenge!

A Barcelona no deixa de ploure, com a molts d'altres llocs, però aquí no està fent tan de mal com en alguns. És esgarrifant veure com l'aigua pot ser extremadament destructiva i com de vulnerables som els éssers humans. Un record per tots aquells i totes aquelles que ho estàn passant malament i especialment per la gent que ha perdut algú en les catàstrofes que han assolat el nord d'Italia.

¡Buen y lluvioso final de domingo!

En Barcelona no deja de llover, como en muchos otros lugares, pero aquí no está haciendo tanto daño como en algunos. Es escalofriante ver cómo el agua puede ser extremadamente destructiva y cuan vulnerables somos los seres humanos. Un recuerdo para todos aquellos y todas aquellas que lo están pasando mal y especialmente para la gente que ha perdido alguien en las catástrofes que han arrasado el norte de Italia.




Vagi per ells aquest quaker arribat d'allà.


Vaya por ellos este quaker llegado de allá.




Tela Lugana Zweigart 10 fils/cm color natural i fils DMC Rayon per brodar
Tela lugana Zweigart 10 hilos/cm color natural e hilos DMC Rayón para bordar
Que tingueu una bona setmana.

Que tengáis una buena semana.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...