Pàgines

diumenge, 31 d’octubre del 2010

Bona Castanyada! - Feliz Castañada!

Bon dia!  ¡Buenos días!

Encara que a Barcelona, ara plou, ara surt el sol. He volgut passar un segon a ensenyar-vos el que s'està cuinant per casa i desitjar-vos una bona Castanyada o el que cadascú celebri.

Aunque en Barcelona, tan pronto llueve como hace sol. He querido pasar un momentito para enseñaros lo que se está cocinando en casa y desearos una buena Castañada o lo que cada uno celebre.

Carabasses, moniatos, castanyes i panellets, mandarines i figues de coll de dama.
Calabazas, boniatos, castañas y panellets, mandarinas e higos. 

Ah... i el barret llest per si haig de sortir a buscar alguna coseta al darrer moment ....

Ah ... y el gorro listo por si tengo que salir a buscar alguna cosilla en el último momento....

dimecres, 27 d’octubre del 2010

Posant-nos al dia i acabant en Chilly - Poniéndonos al día y acabando a Chilly

Totalment immerses a la tardor i sense dir ni piu des de principis de setembre, hem decidit que això ja no podia ser, haviem de tornar al bloc. Ja ens hem adaptat de nou a la feina -quin remei ens ha quedat, les vacances ni les recordem, si de cas, el pont del Pilar- a la normalitat i a la rutina del dia a dia. Els nens ja fa dies que han començat l'escola i nosaltres també hem reprès les classes de patchwork.

Totalmente inmersas en el otoño y sin decir ni pío desde principios de septiembre , hemos decidido que esto ya no podía ser, teníamos que volver al blog. Ya nos hemos adaptado de nuevo al trabajo -qué remedio nos ha quedado, las vacaciones ni las recordamos, si acaso, el puente del Pilar- a la normalidad y la rutina del día a día. Los niños ya hace días que han comenzado el colegio y nosotras también hemos retomado las clases de patchwork.

Tenim diversos projectes entre mans, punt de creu i patchwork, alguna coseta nadalenca i els samplers en els que ja portem mesos treballant. Tot barrejat caòticament, volem fer un munt de coses i de vegades no s'arriba a tot ... aquest és el nostre cas.

Tenemos diversas cosas entre manos, proyectos de punto de cruz y patchwork, alguna cosita navideña y los samplers en los que llevamos meses trabajando. Todo mezclado caóticamente, queremos hacer un montón de cosas y a veces no se llega a todo ... éste es nuestro caso.

Però, un cop dit això, i en un acte de sincer empenediment per haver-vos tingut abandonades sense bloguejar durant tant temps, reprenem l'activitat per ensenyar-vos aquest divertit ninot de neu, el primer dels tres que estem brodant en companyia de les nostres companyes del fòrum Mil puntadas. Sí, sí, fora del termini fixat, però més val tard que mai, o això diuen.... que només ens falten els estelets, la Pilar ha escollit un fil platejat i jo, de gorra! em va agradar molt quan me'l va ensenyar i me'n va donar una miqueta. Gràcies!

Pero, una vez dicho esto, y en un acto de sincero arrepentimiento por haberos tenido abandonadas sin bloguear durante tanto tiempo, retomamos la actividad para enseñaros este divertido muñeco de nieve, el primero de los tres que estamos bordando en compañía de nuestras compañeras del foro Mil puntadas. Sí, sí, fuera de plazo, pero más vale tarde que nunca, o eso dicen... que sólo nos faltan las estrellitas, Pilar ha escogido un hilo plateado y yo, de gorra! me gustó mucho cuando me lo enseñó y me ha dado un poquito. Gracias!



Bona nit!

Buenas noches!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...